W Mediolanie, przy ulicy Gattamelata, w siedzibie „Stellantis & You”, został otwarty pierwszy salon Lancia z nową tożsamością: nowym logo, nowymi napisami i domową atmosferą, zapewnioną przez innowacyjne materiały, elegancką kolorystykę i niezwykłą dbałość o szczegóły.
Celem wprowadzenia nowej tożsamości marki jest skoncentrowanie się na kliencie i zapewnienie mu „skrojonych na miarę” i wciągających doświadczeń, zarówno online, jak i offline, które pozwolą mu poznać wizję marki dotyczącą mobilności przyszłości, w pełni spójną z wartościami marki. Nowa tożsamość marki Lancia zostanie wprowadzona w całej włoskiej i zagranicznej sieci dealerskiej do połowy 2024 roku, w związku z premierą nowej Lancii Ypsilon.
„Nowa tożsamość marki Lancia debiutuje w Mediolanie i do końca tego roku zostanie wdrożona w 50% włoskiej sieci sprzedaży. Za granicą nowa tożsamość pojawi się za rok, tak aby zakończyć proces jej wprowadzania przed premierą nowej Lancii Ypsilon, do połowy 2024 roku” – powiedział Luca Napolitano, dyrektor generalny marki Lancia. „Nowa tożsamość marki odzwierciedla cztery filary leżące u podstaw 10-letniego planu strategicznego Lancii: jakość, elektryfikację, zrównoważony rozwój oraz innowacyjny model sprzedaży, który zapewnia klientowi dopasowane do jego potrzeb „customer experience”. “Jesteśmy gotowi powitać naszych klientów w naszych nowych salonach, eleganckich z zewnątrz i przytulnych wewnątrz. Pragniemy zapewnić im skoncentrowane na użytkowniku i wciągające doświadczenie zarówno online, jak i offline, odtwarzając domową atmosferą poprzez materiały, kolory oraz dbałość o szczegóły, które są inspirowane włoską architekturą wnętrz i włoskim wzornictwem.”
Nowy „concept store” Lancii odzwierciedla wszystkie wartości marki, ze szczególnym uwzględnieniem włoskiej elegancji. Nowoczesna fasada budynku jest ciemna, co uzupełniają duże, wypełnione światłem okna i nowe logo Lancii nad wejściem. Nowa czcionka, zaprezentowana podczas Lancia Design Day, czerpie inspirację z branży modowej, włoskiej doskonałości, która jest ściśle związana z historią marki Lancia. Ten nowy napis wyznacza przyszłość marki, czyniąc ją pożądaną, zrównoważoną i zawsze nowoczesną. Epoka elektryczności pieczętuje mobilność. Połączenie jasnej i ciemnej kolorystyki oraz zastosowanie wysokiej jakości materiałów doskonale podkreśla wyjątkowy charakter marki premium, jednocześnie sprawiając, że salon wygląda jak prawdziwy włoski luksusowy dom. Dekoracyjne kwietniki otaczające nowy sklep koncepcyjny dodatkowo wzmacniają ten efekt, a przestrzeń zewnętrzna jest kolejnym wyraźnym przykładem koncentracji marki Lancia na środowisku i zrównoważonym rozwoju. Po wejściu do salonu klienci rozpoczynają swoją podróż.
Otoczony starannie dobranymi meblami i akcesoriami, odzwierciedla dążenie marki do oferowania autentycznej i typowo włoskiej atmosfery życia. Naturalne światło wpada przez duże okna, dzięki czemu samochody wystawione na środku salonu przypominają piękne rzeźby, które można podziwiać w każdym szczególe. Wygodna i ciepła atmosfera.
Opracowanie: Portal motoryzacyjny
Źródło: zdjęcia i materiały prasowe producenta