Wiadomości, premiery, porady motoryzacyjne.

Dacia Jogger Hybrid 140

Dzięki Dacia Jogger Hybrid 140 producent może pochwalić się jednym z najtańszych i najbardziej wszechstronnych 7-miejscowych samochodów rodzinnych. Łączy w sobie długość kombi, przestronność minivana i cechy SUV-a.

Solidny i atletyczny wygląd, oferuje doskonały poziom komfortu dla wszystkich pasażerów, nawet dla dorosłych siedzących w 3 rzędzie.

Całkowicie nowy model hybrydowy oferuje wszystkie zalety oryginalnego Joggera bez uszczerbku dla przestrzeni bagażowej. Dowodem na to, że Dacia Jogger jest wszechstronnym pojazdem, jest to, że od samego początku został zaprojektowany tak, aby pomieścić akumulator trakcyjny stosowany w silnikach hybrydowych. Montowany pod panelem podłogowym koła zapasowego, podobnie jak zbiornik LPG w modelach z silnikiem ECO-G 100.

Po opracowaniu prawdziwie multimodalnych silników hybrydowych, a nie tylko wyposażeniu tradycyjnych silników spalinowych w możliwości elektryczne, Jogger HYBRID 140 gwarantuje:

  • Rozrusznik elektryczny 100% czasu
  • Radość z jazdy w każdych warunkach dzięki zwiększonej pojemności napędu elektrycznego, nawet podczas przyspieszania.
  • Doskonałe zużycie paliwa, szczególnie dzięki funkcji automatycznej skrzyni biegów w połączeniu z bezsprzęgłową skrzynią dla psa
  • Wydajne hamowanie regeneracyjne i wysoka pojemność ładowania akumulatora. Kulminacja wieloletnich doświadczeń Grupy Renault w Formule 1 i pojazdach elektrycznych.

Te cechy oznaczają, że Jogger HYBRID 140 może pracować w trybie całkowicie elektrycznym do 80% czasu na drogach miejskich, oszczędzając 40% paliwa w porównaniu z równoważnym silnikiem benzynowym w cyklu miejskim o podobnym stylu jazdy.

Energia kinetyczna może być odzyskiwana podczas zwalniania i hamowania, a następnie przekształcana w energię elektryczną w celu naładowania akumulatora. Akumulator można również ładować za pomocą silnika ICE, stosując zasady zarządzania energią zaprojektowane w taki sposób, aby działał z optymalną mocą (na przykład, gdy Jogger jest na autostradzie), aby uzyskać jak najwięcej mocy z używanego paliwa. Oznacza to, że akumulator ładuje się, gdy moc wyjściowa przekracza wymaganą moc.

Nadmiar energii można następnie wykorzystać do zmniejszenia ciśnienia na silnik spalinowy podczas gwałtownego przyspieszania lub do zapewnienia w pełni elektrycznej jazdy, gdy preferowana trasa przebiega przez strefy miejskie.

W połączeniu  spalinowo-elektrycznym, bezsprzęgłowa skrzynia biegów gwarantuje w pełni elektryczny rozruch. Znacznie zmniejsze przerwy w przyspieszeniu podczas zmiany biegów przyczyniają się do zwiększenia komfortu jazdy i osiągów podczas przyspieszania.

 


Opracowanie: Portal motoryzacyjny
Źródło: zdjęcia i materiały prasowe producenta

Sprawdź także
Nasza witryna korzysta z ciasteczek. Korzystając z niej, wyrażasz zgodę na ich używanie.
Total
0
Share