Nowa Honda ZR-V wyróżnia się na rynku C-SUV za sprawą atrakcyjnego połączenia wyrafinowanej stylistyki, wysokiej jakości materiałów użytych we wnętrzu oraz ekscytującej, lecz jednocześnie komfortowej jazdy. Projektując nowy model ZR-V, skoncentrowano się na budowaniu zaufania, oferowaniu wszechstronności oraz przyciąganiu szerokiej grupy klientów w Europie.
Zgrabna i imponująca sylwetka Hondy ZR-V, z płynnie prowadzonymi liniami nadwozia, nadająca jej eleganckiego wyglądu, połączona z niezwykłym, charakterystycznym przodem, przypadnie do gustu klientom poszukującym sportowego i wyrafinowanego SUV-a.
Przód SUV-a dominuje stylizowana, błyszcząco czarna kratka chłodnicy, która w wersjach Elegance i Advance składa się z wyraźnych, pionowych listew, a wersja Sport wyróżnia się unikalną strukturą plastra miodu. Wąskie reflektory są podkreślone przez oryginalny, przedni zderzak, co nadaje frontowi solidny kształt z charakterystycznymi liniami, które rozciągają się od maski pod reflektorami, dodając całości wyrazu i głębi.
Pod reflektorami, w przednim zderzaku, umieszczono pionowy otwór, który pełni funkcję generowania kurtyny powietrznej, zmniejszając opory aerodynamiczne pojazdu. Wersja Sport została wyposażona w zderzak z błyszczącą, czarną nakładką wokół wlotu powietrza, podkreślającą sportowy charakter ZR-V.
ZR-V ma wysokość 1620mm (bez obciążenia), szerokość 1840mm, długość 4568mm i rozstaw osi 2657mm, doskonale wpisując się w obecną linię SUV-ów Hondy. Jest o 50mm szerszy od HR-V i o 59mm niższy od CR-V, co sprawia, że jest kompaktowy, ale jednocześnie przestronny – łączy w sobie doskonałe właściwości, przestrzeń i wszechstronność.
Nowy ZR-V został wyposażony w zestaw innowacyjnych systemów, zaprojektowanych tak, aby użytkownicy mieli pełne połączenie zarówno ze swoim samochodem, jak i z zewnętrznym światem. Proste elementy sterowania i czytelne wyświetlacze mają na celu ułatwienie naturalnego i intuicyjnego użytkowania.
Przeczytaj także: Nowy Citroen e-C3 ma trafić do Europy
Na szczycie deski rozdzielczej znajduje się dziewięciocalowy ekran dotykowy, który umożliwia kierowcy i pasażerowi natychmiastowy i czytelny odczyt istotnych informacji, takich jak parametry audio, godzina i status pojazdu. Kierowca ma również możliwość rejestrowania skrótów, które mogą być przypisane do sześciu aplikacji, co pozwala na szybkie poruszanie się po menu. Ważne jest, że zachowano fizyczne przyciski i pokrętła do funkcji Home, powrotu i regulacji głośności, aby ułatwić obsługę i zwiększyć bezpieczeństwo podczas jazdy. Dostęp do codziennie używanych aplikacji można uzyskać zarówno poprzez ekran dotykowy ZR-V, jak i za pośrednictwem funkcji Apple CarPlay i Android Auto.
Najnowszy ZR-V jest napędzany renomowaną technologią hybrydową Hondy e:HEV, która wykorzystuje ulepszoną wersję układu dwóch silników elektrycznych. Podobnie jak w przypadku modelu Civic e:HEV, układ napędowy generuje łączną moc 184KM (135kW) i moment obrotowy wynoszący 315 Nm, co przekłada się na przyspieszenie od 0 do 100km/h w imponującym czasie 7,8 sekundy.
Szósta generacja modelu Honda CR-V, która zadebiutuje już wkrótce, charakteryzująca się odważnym stylem oraz praktycznymi cechami, które wyróżniają go w swojej klasie, a także zapewniającym wyjątkowy komfort podczas jazdy. Ten popularny SUV, klasyfikowany na granicy segmentów C i D, będzie dostępny z pełnym napędem hybrydowym (e:HEV) lub po raz pierwszy w Europie z napędem hybrydowym typu plug-in (e:PHEV). Oba warianty silnikowe oferują dynamiczną wydajność i oszczędność paliwa we wszystkich wersjach modelu, a w przypadku e:PHEV zapewniają także imponujący zasięg w trybie pełni elektrycznym wynoszący 82 kilometry.
Zamówienia na model ZR-V można składać od 20 czerwca.
Opracowanie: Portal motoryzacyjny
Zdjęcia i materiały prasowe producenta