Wiadomości, premiery, porady motoryzacyjne.

Nowe modele Mitsubishi w 2025 roku. Ofensywa producenta w segmencie C-SUV

nowe modele Mitsubishi w 2025 roku
nowe modele Mitsubishi w 2025 roku, źródło: Mitsubishi

Rok 2025 zapowiada się dla Mitsubishi Motors wyjątkowo obiecująco. W wyniku strategicznych planów japońskiego producenta, europejski rynek motoryzacyjny zyska dwa nowe modele Mitsubishi w 2025 roku, które mają wzmocnić konkurencyjność marki w popularnym segmencie C-SUV. Firma wprowadzi do swojej gamy nie tylko długo wyczekiwany elektryczny model BEV, ale także nowy, wszechstronny SUV, który dostępny będzie z napędem benzynowym (ICE) a także w pełni hybrydowym (HEV).

Nowe modele Mitsubishi roku będą nowoczesne i zaawansowane technologicznie

Plany Mitsubishi Motors na najbliższe lata są imponujące. Marka, która zasłynęła z innowacyjnych rozwiązań technologicznych i niezawodnych pojazdów, pragnie jeszcze mocniej ugruntować swoją pozycję na rynku w Europie. Wprowadzenie drugiego SUV-a segmentu C, który zaoferuje zarówno napęd benzynowy, jak i hybrydowy, doskonale wpisuje się w strategię Mitsubishi w zakresie wprowadzania elastycznych rozwiązań napędowych dla różnych grup klientów.

Obydwa nowe SUV-y Mitsubishi segmentu C będą łączyć w sobie zaawansowane technologie, takie jak systemy wspomagania kierowcy (ADAS) oraz pokładowa łączność Google. Takie nowoczesne podejście ma na celu stworzenie wszechstronnych samochodów, które zaspokoją zarówno potrzeby rodzin, jak i kierowców ceniących sobie bezpieczeństwo i łatwy dostęp do informacji w czasie rzeczywistym. System Google zintegrowany z nowymi SUV-ami Mitsubishi umożliwi użytkownikom korzystanie z funkcji takich jak nawigacja w czasie rzeczywistym, rozpoznawanie głosu i pełna synchronizacja z telefonem. Rozwiązania te zdecydowanie podnoszą komfort i wygodę jazdy.

drugi SUV Mitsubishi segmentu C
Drugi SUV Mitsubishi segmentu C, źródło: Mitsubishi

Elektryfikacja w pełnej krasie – Mitsubishi stawia na SUV-y z napędami zelektryfikowanymi

    Jednym z najbardziej wyczekiwanych premierowych modeli Mitsubishi na rok 2025 będzie SUV segmentu C z pełnym napędem elektrycznym BEV. To znaczący krok dla Mitsubishi w kierunku zelektryfikowanej przyszłości, po tym jak wprowadzony został na rynek pierwszy masowo produkowany model elektryczny i-MiEV w 2010 roku. Nowy model BEV Mitsubishi w segmencie C zadebiutuje jako jeden z flagowych pojazdów marki i wyznaczyć ma nowe standardy w zakresie zasięgu, ekologiczności i technologii.

    Drugi SUV Mitsubishi segmentu C to oferta dla tradycjonalistów i entuzjastów hybryd

    Oprócz elektrycznego modelu BEV, Mitsubishi planuje wprowadzenie drugiego SUV-a w segmencie C, który będzie oferowany w dwóch wariantach napędowych – benzynowym oraz w pełni hybrydowym (HEV). Taka strategia pozwala na dostęp do auta dla szerokiej grupy odbiorców, od kierowców ceniących konwencjonalne napędy spalinowe po osoby poszukujące bardziej ekologicznych opcji hybrydowych.

    Nowy SUV Mitsubishi segmentu C ma również zostać wyposażony w innowacyjne systemy bezpieczeństwa ADAS, zapewniające wsparcie kierowcy w trudnych warunkach drogowych oraz w razie nieprzewidzianych sytuacji. Dzięki temu Mitsubishi nie tylko dostarczy nowoczesne pojazdy, ale także stawia na bezpieczną i komfortową jazdę w codziennych obowiązkach, jak i dłuższych trasach.

    Nowe modele Mitsubishi w 2025 roku są częścią szeroko zakrojonej ofensywy produktowej

    Wprowadzenie dwóch nowych SUV-ów w 2025 roku będzie jednocześnie finalnym krokiem w pięcioetapowej ofensywie Mitsubishi w Europie, rozpoczętej w 2023 roku od premier modeli ASX i COLT. Następnie do gamy dołączył Outlander PHEV, który jest flagowym SUVem z hybrydowym napędem plug-in, a teraz przyszła pora na dwa nowe modele segmentu C-SUV, które zakończą proces wprowadzania pięciu nowych modeli Mitsubishi w latach 2023-2025.

    Mitsubishi na wakacjach
    Mitsubishi na wakacjach, źródło: Mitsubishi

    Mitsubishi kontynuuje ofensywę produktową wraz z Renault

    Nowe modele Mitsubishi, produkowane we współpracy z Grupą Renault, zachować mają unikalny charakter wizualny japońskiej marki. Dzięki temu klienci mają otrzymać pojazdy stworzone na bazie europejskiego doświadczenia produkcyjnego, lecz wyróżniające się charakterystycznym stylem Mitsubishi, ale zdecydowanie odrębnym od oferty Renault. Mitsubishi Motors liczy, że dzięki tej unikalnej kombinacji japońskiej niezawodności i europejskiego know-how marka jeszcze mocniej ugruntuje swoją pozycję na europejskim rynku motoryzacyjnym.

    Strategia Mitsubishi na 2025 rok pokazuje, że japońska marka nie tylko dostrzega, ale i w pełni wykorzystuje potencjał segmentu C-SUV w Europie. Dzięki wprowadzeniu dwóch nowych SUV-ów, klienci zyskają większą swobodę wyboru niezależnie od swoich preferencji i budżetu.


    Opracowanie: Portal motoryzacyjny
    Zdjęcia i materiały prasowe producenta

    Sprawdź także
    Czytaj więcej

    Nowy Jeep Wrangler 2024

    Nowy Jeep Wrangler 2024, najzdolniejszy i najbardziej rozpoznawalny na świecie model amerykańskiej marki, bazuje na swojej legendarnej historii,…
    Nasza witryna korzysta z ciasteczek. Korzystając z niej, wyrażasz zgodę na ich używanie.
    Total
    0
    Share