Nowy Hyundai Tucson prezentuje się jako kwintesencja dynamicznego designu. Samochód ten wpisuje się w progresywną wizję firmy dotyczącą przyszłej mobilności. Odświeżony model, który ma zadebiutować w Europie na początku 2024 roku, będzie wersją kontynuującą tradycję obecnego wyglądu auta. Jest on oparty na języku projektowania marki pod nazwanym „Parametric Dynamics”, który charakteryzuje się cienkimi, kanciastymi liniami na osłonie chłodnicy oraz sekcją ukrytych świateł typu Jewel, które przypominają biżuterię. Szczegółowe informacje na temat odświeżonej wersji na rok 2024 poznamy w późniejszym czasie.
Czytaj także: Hyundai Ioniq 5 facelifting na zdjęciach. Jakie zobaczymy zmiany?
Wnętrze uszyte na miarę
Wnętrze Tucsona skupia się na przestronności i funkcjonalności. Umieszczono w nim poziomo zintegrowanym panelem instrumentów do obsługi samochodu, a płynna integracja zaawansowanych technologii tworzy harmonijne połączenie estetyki z praktycznym zastosowaniem. Całość podkreśla dążenie marki do perfekcji w każdym detalu tworzenia auta.
Stworzony z myślą o europejskich klientach
Hyundai Tucson, który zadebiutował dwie dekady temu w wówczas raczkującym segmencie SUV-ów, szybko stał się światowym bestsellerem. Jego popularność w Europie nie słabnie, a według danych JATO Dynamics, w 2022 roku był to najlepiej sprzedający się samochód w segmencie kompaktowych SUV-ów. Nowy model, dzięki swojej wyrafinowanej stylistyce i zaawansowanej technologii, jest w stanie dalej kontynuować pozycję światowego lidera w segmencie SUV-ów.
Kontynuacja historii i tradycji modelu Tucson
Pierwsza zmiana wyglądu od trzech lat ma na celu zwiększenie konkurencyjności Hyundaia Tucson czwartej generacji, którego premiera miała miejsce w 2020 roku. Ten krok jest świadectwem ciągłego dążenia Hyundaia do poprawy tego samochodu, jednocześnie szanując bogatą historię i tradycję modelu Tucson.
Sprawdź również: Hyundai Kona Electric. Jest już polski cennik 2023
Promocyjny cennik 2023 modelu Hyundai Tucson
Wersja | SIlnik | Cena podstawowa | Cena promocyjna |
MODERN | 1.6 T-GDI HEV 6AT 2WD (230 KM) | 159 900 zł | 141 900 zł |
MODERN | 1.6 T-GDI HEV 6AT 4WD (230 KM) | 171 900 zł | 153 900 zł |
SMART | 1.6 T-GDI HEV 6AT 2WD (230 KM) | 169 900 zł | 151 900 zł |
SMART | 1.6 T-GDI HEV 6AT 4WD (230 KM) | 181 900 zł | 163 900 zł |
SMART | 1.6 T-GDI PHEV 6AT 4WD (265 KM) | 210 900 zł | 192 900 zł |
EXECUTIVE | 1.6 T-GDI HEV 6AT 2WD (230 KM) | 188 900 zł | 170 900 zł |
EXECUTIVE | 1.6 T-GDI HEV 6AT 4WD (230 KM) | 200 900 zł | 182 900 zł |
EXECUTIVE | 1.6 T-GDI PHEV 6AT 4WD (265 KM) | 229 900 zł | 211 900 zł |
PLATINUM | 1.6 T-GDI HEV 6AT 2WD (230 KM) | 195 900 zł | 177 900 zł |
PLATINUM | 1.6 T-GDI HEV 6AT 4WD (230 KM) | 207 900 zł | 189 900 zł |
PLATINUM | 1.6 T-GDI PHEV 6AT 4WD (265 KM) | 236 900 zł | 218 900 zł |
N Line | 1.6 T-GDI HEV 6AT 2WD (230 KM) | 198 900 zł | 180 900 zł |
N Line | 1.6 T-GDI HEV 6AT 4WD (230 KM) | 210 900 zł | 192 900 zł |
N Line | 1.6 T-GDI PHEV 6AT 4WD (265 KM) | 240 900 zł | 222 900 zł |
Opracowanie: Portal motoryzacyjny
Zdjęcia i materiały prasowe producenta